MEDIA

British Newspapers Splash Rupert Murdoch's Media Scandal

07/07/2011 11:54 am ET | Updated Sep 06, 2011

As allegations of phone hacking against Rupert Murdoch-owned British tabloid News of the World mounted -- resulting in the paper's shocking closure -- British and American media jumped on the story. British papers have been significantly more extensive in their coverage, with most devoting large, flashy front-page spreads to the dizzying story. The American media has covered the scandal more sparingly --The New York Times' front page Thursday featured a small column on it, while it was noticeably absent from the front pages of both Murdoch's The Wall Street Journal and The New York Post.

Front Pages Of British Newspaper For Thursday, July 7th, 2011.
Suggest a correction