LulzSec Hacks 'The Sun,' Redirects Site To Fake Murdoch Death Story

07/18/2011 06:06 pm ET | Updated Sep 17, 2011
  • TechCrunch

Hacker group LulzSec has reportedly hacked the website of Rupert Murdoch-owned British tabloid The Sun. The homepage appeared to be redirecting to a fake story about Murdoch's death with the headline "Media Moguls Body Discovered [sic]".

Read more on TechCrunch