BOOKS

Britain's Telegraph Ordered To Pay $100,000 Over Book Review

07/27/2011 09:56 am ET | Updated Sep 26, 2011

The Daily Telegraph’s parent company was ordered Tuesday to pay more than $100,000 in damages over a book review. The British newspaper lost a lawsuit for libel and malicious falsehood in the high court.

Read more on latimes.com

Suggest a correction