MEDIA
02/12/2013 02:40 pm ET Updated Feb 12, 2013

Sarah Palin Mocks Washington Post Over Al Jazeera Report

Sarah Palin mocked The Washington Post on Tuesday for erroneously reporting that she had joined Al Jazeera America as a contributor.

The Post's Suzi Park reported on the "She The People" blog that Palin, who recently left Fox News as a contributor, had joined Al Jazeera America. She based the report on a story by The Daily Currant without realizing that it is a satirical news website. The Washington Post has since corrected the piece.

Palin took the opportunity to respond on Twitter, writing:

RELATED ON HUFFPOST:

PHOTO GALLERIES
Sarah Palin's Style

CONVERSATIONS