Dan Rather's $70 Million Case Against CBS Moves Forward

11/21/2009 05:12 am ET | Updated May 25, 2011

NEW YORK, Sept 21 (Reuters) - A New York judge on Monday rejected CBS Corp's (CBS.N) bid to dismiss former TV news anchor Dan Rather's $70 million lawsuit claiming he was fired over a controversial election-year report on former President George W. Bush's Vietnam War-era military service.

Read more on Reuters