Post Comment Preview Comment
To reply to a Comment: Click "Reply" at the bottom of the comment; after being approved your comment will appear directly underneath the comment you replied to.
View All
Favorites
Bloggers
Recency  | 
Popularity
Page:  « First  ‹ Previous  1 2 3 4  Next ›  Last »  (4 total)
photo
SteveInNOLA
Sunshine, sazeracs, slow and low
11:03 AM on 05/21/2013
This one is good, but my favorite is the Australian thief that ran straight through a glass automatic door and got knocked unconscious.
photo
HUFFPOST COMMUNITY MODERATOR
KIVPossum
Moldova Marsupial
10:49 AM on 05/21/2013
This should also be listed in the comedy section. Normally don't get a lot of laughter out of someone's pain. In this case, yes.
photo
HUFFPOST SUPER USER
LouieRoberts
Bad...Bad...Leroy Brown
10:25 AM on 05/21/2013
Too bad the bus didn't kill him.
Ben Ro
Here we are NC
09:27 AM on 05/21/2013
that dude is lucky to be alive hopefully will be spending time in jail now.
photo
HUFFPOST SUPER USER
James Chmelik
09:58 AM on 05/21/2013
this was in Columbia, he's probably spending time in jail for NOT getting away with
it! *L*
Ben Ro
Here we are NC
10:21 AM on 05/21/2013
LOL
06:12 AM on 05/21/2013
I normally don't enjoy seeing people getting hurt, but that is one of the funniest karma videos I've ever seen
photo
HUFFPOST SUPER USER
James Chmelik
09:58 AM on 05/21/2013
I was kinda hopeing it would have been one of those phones where the battery
explodes..... :-P
02:26 AM on 05/21/2013
Sucks to be who?
photo
HUFFPOST COMMUNITY MODERATOR
KIVPossum
Moldova Marsupial
02:01 AM on 05/21/2013
The victim helped the robber.....nice lady. I would have picked the phone up and walked away
photo
HUFFPOST SUPER USER
James Chmelik
09:59 AM on 05/21/2013
ditto!
HUFFPOST SUPER USER
onemadashell
11:27 AM on 05/21/2013
nah...help him up then punch him in the face and bust his nose.
photo
candlesmp
life is as good as you make it
11:33 PM on 05/20/2013
Gotta love instantaneous karma kicking the dude in the butt. Or in this case: running him over in a bus. It should always work like that.
photo
HUFFPOST SUPER USER
Hzero01
In times of Lies, the Truth is a Revolutionary Act
11:06 PM on 05/20/2013
LOL I hope the phone is okay.
06:13 AM on 05/21/2013
If it was an Iphone I guarantee the screen is cracked
01:10 PM on 05/21/2013
And Apple will refuse to do anything about it
HUFFPOST SUPER USER
BCubedReg
I support 'Legalistic Argle Bargle'
10:52 PM on 05/20/2013
Ahhh.... if only all justice was meted out with such swift certitude.
photo
HUFFPOST SUPER USER
PDSCOTT
10:46 PM on 05/20/2013
Just kidding!! LOL
photo
HUFFPOST SUPER USER
PDSCOTT
10:46 PM on 05/20/2013
He probably got laid off from his job and is just trying to get by. Stop mocking this poor soul !!!!
photo
HUFFPOST SUPER USER
lindamermaid
If it wasn't for bacon, I could be a vegetarian
10:14 PM on 05/20/2013
It's good that he wasn't hurt but that's too funny! I love Instant Karma.
09:59 PM on 05/20/2013
Lmao!!!!
HUFFPOST SUPER USER
bassmeant1
actually, the irony was to be expected.
08:53 PM on 05/20/2013
see now here is where things went wrong:

once he was hit, everyone within eye shot shoulda stomped that mfer into mush.
then she gets her phone back and it's a win win for everyone.

Peace